algemeen

Bij Business Center Steenwijk kun je vergaderruimtes huren voor groepen tot 25 personen. Maar wist je dat je ook vergaderarrangementen kunt boeken? We bieden meerdere soorten arrangementen aan: voor 2, 4 of 8 uur. Dit kan vanaf 2 tot en met 20 personen. Maatwerk is bovendien mogelijk. Let op: het is niet toegestaan om zelf lunch of diner mee te nemen en te nuttigen. Wij helpen graag met catering op maat.
Diverse vergaderarrangementen bieden we aan. Wist je dat we bij een arrangement altijd gratis onbeperkt koffie en thee bieden? En dat je bij een arrangement van 8 uur ook van een diner kunt genieten? Je vindt de details in het factsheet.
- Download vergaderarrangementen BC Steenwijk
Vergaderarrangement boeken
Stuur een mail met je wensen naar:
Daarbij kun je extra's of specifieke wensen doorgeven.
Je kunt ook onderstaand contactformulier invullen om een arrangement te boeken of om informatie op te vragen.
Contactformulier
Flexwerken voor minder dan €3,00 per uur!
Je kunt nu spotgoedkoop flexwerken bij Business Center Steenwijk
Business Center Steenwijk is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Contactgegevens:
Business Center Steenwijk
De Vesting 11
8332 GL STEENWIJK
088 - 4 202 200
Sake Koelma is de Functionaris Gegevensbescherming van Business Center Steenwijk. Hij is te bereiken via
Persoonsgegevens die wij verwerken
Business Center Steenwijk verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken in het aanmeldformulier van een opleiding:
- Voor- en achternaam
- Geslacht
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Overige persoonsgegevens die je actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch
Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken
Onze website heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via
Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken
Business Center Steenwijk verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
- Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
- Business Center Steenwijk verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte.
Geautomatiseerde besluitvorming
Business Center Steenwijk neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die gevolgen kunnen hebben voor personen.
Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
Business Center Steenwijk bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij hanteren een bewaartermijn van 1 jaar van persoonsgegevens.
Delen van persoonsgegevens met derden
Business Center Steenwijk verkoopt jouw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die jouw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens. Business Center Steenwijk blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.
Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
Business Center Steenwijk gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Business Center Steenwijk en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen.
Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar
Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek .
Business Center Steenwijk wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons
Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Business Center Steenwijk neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via
Dit is een test met de workflow
Business Center Steenwijk is een bedrijvencentrum met een ruime variatie aan kantoorruimtes. Groeit jouw bedrijf? Dan groeien wij met jou mee! Onze kantoorruimtes zijn dynamisch, sfeervol, zakelijk en van alle gemakken voorzien. Ben jij opzoek naar kantoorruimte van minimaal 100m2 voor jouw bedrijf? Dan ben je bij Business Center Steenwijk aan het juiste adres!
Beschrijving
Bij Business Center in Steenwijk bieden wij diverse kantoorruimtes aan voor bedrijven. De kantoorruimtes variëren in grootte. De kantoorruimtes beschikken over voldoende lichtinval en zijn praktisch ingericht om jouw bedrijf en je personeel van een geschikte werkplek te voorzien.
De prijzen worden bepaald aan de hand van de grootte en de duur van het contract.
Je huurt kantoorruimte vanaf 100m2. De kantoorruimtes worden leeg opgeleverd waardoor het mogelijk is om jouw kantoorruimte naar eigen wens in te richten. Alle kantoorruimtes zijn van de benodigde aansluitingen voorzien zodat je gemakkelijk gebruikt kunt maken van telefonie en internet. De kantoorruimtes bevinden zich op de eerste etage van het bedrijvencentrum. Er is een lift aanwezig waardoor het kantoor voor iedereen toegankelijk is.
Algemeen informatiepunt
Het Business Center beschikt over een algemeen informatiepunt oftewel een receptie. Zo worden alle klanten hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Indien er vragen zijn helpt onze enthousiaste receptioniste je graag verder.
Faciliteiten
- Algemeen informatiepunt
- Snelle WiFi
- Schoonmaakservice
- Lift
- Printservice
Locatie en bereikbaarheid
Het bedrijvencentrum ligt op 100 meter afstand van het centraal station en op twee minuten afstand van de snelweg (A32). Zowel met openbaar vervoer als eigen vervoer is het Business Center uitstekend te bereiken. Parkeren voor bezoekers is gratis.
(U kunt deze algemene voorwaarden ook downloaden als PDF )
Toepasselijkheid
1. De Algemene Voorwaarden BCS zijn van toepassing op de relatie (‘Overeenkomst’) tussen Business Center Steenwijk B.V. (‘BCS’) en haar contractspartij (‘de Contractpartij’) welke Overeenkomst tot stand komt bij ondertekening door de Contractspartij van de door BCS opgestelde en ondertekende offerte. Een gescande versie van de door Contractspartij ondertekende offerte dient onverwijld na ondertekening te worden gemaild naar
Prijzen
2. De in een offerte opgenomen prijzen betreffen de prijzen per zaal, exclusief BTW.
3. BCS hanteert een minimum van vijf personen bij het bepalen van arrangementsprijzen. Bij minder dan vijf personen worden er losse zaalhuurprijzen berekend.
BCS beschikt over vijf spreekkamers. BCS hanteert een minimum van twee personen bij het huren van een spreekkamer. Het maximum aantal personen in een spreekkamer is vier.
BCS beschikt over flexplekken, te weten flexplek in open ruimte, flexplek in stilteruimte, flexplek in stiltezone, flexplek ‘trein’ 1e klas (minimaal 2 personen), flexplek ‘trein’ 2e klas (minimaal 2 personen), loungeplek in open ruimte en loungeplek luxe in open ruimte. De plekken worden gehuurd (voor tenminste twee uren) per dagdeel en worden per op de website genoemde bedragen per persoon verhuurd exclusief BTW.
4. BCS beschikt over een ruimte (‘de plenaire Zaal’) die gebaseerd is op het werkelijk aantal personen dat daarvan gebruik zal maken. Indien op enig moment meer ruimte gewenst wordt, dan kan BCS daarvoor een toeslag in rekening brengen.
5a. Als basis voor de te bepalen prijzen (en overige afspraken) voor het jaar volgend op het huidige jaar gelden: (i) de totale waarde van de boekingen van de Contractspartij in het jaar voorafgaand aan het huidige jaar en (ii) de geprognotiseerde waarde van de boekingen van het huidige jaar.
5b. BCS verstrekt aan Contractspartij periodiek informatie over de waarde van de tot dat moment in het huidige jaar gedane boekingen en over de waarde van de tot dat moment reeds gemaakte maar nog niet gebruikte boekingen. Indien het werkelijk aantal boekingen en daarmee samenhangende omzet voor BCS afwijkt van het door BCS en Contractspartij overeengekomen aantal boekingen en de daarmee samenhangende omzet, dan is BCS gerechtigd haar prijzen aan te passen.
6. De tussen BCS en Contractspartij overeengekomen prijzen zijn confidentieel en kunnen alleen met uitdrukkelijke toestemming van de andere partij openbaar gemaakt worden.
7. De eventuele toepasselijkheid van BTW is afhankelijk van de daarop van toepassing zijnde wettelijke bepalingen. Indien wijzigingen in deze wettelijke bepalingen een ander(e) BTW tarief/toepassing tot gevolg heeft zal dit onverkort worden doorgevoerd in de prijzen die BCS hanteert.
8. Als onderdeel van haar dienstverlening biedt BCS parkeergelegenheid aan bij haar locaties. Deels betreft dit parkeergelegenheid in eigen beheer en deels betreft dit parkeergelegenheid in beheer van derden. Ter zake van de parkeergelegenheid van derden geldt, dat wanneer deze derden de tarieven jegens BCS verhogen, BCS deze prijsverhoging kan doorberekenen aan de Contractspartij – ook wanneer het arrangementen betreft waar de parkeerkosten zijn inbegrepen – tegen levering van bewijs door BCS van de betreffende prijsverhoging door derden.
Annuleringsvoorwaarden
9. Annulering van gehele groep tot 30 personen.
- Bij annulering tot twee weken voor de aanvangsdatum van de boeking, kan de Contractspartij kosteloos annuleren.
- Bij annulering vanaf twee weken tot een week voor de aanvangsdatum van de boeking, is de Contractspartij gehouden 50% van te totale reserveringswaarde aan BCS te voldoen.
- Bij annulering van 7 dagen tot 2 dagen voor de aanvangsdatum van de boeking, is de Contractspartij gehouden 75% van te totale reserveringswaarde aan BCS te voldoen.
- Bij annulering vanaf 48 uur tot de aanvangsdatum van de boeking is de klant gehouden 100% van te totale reserveringswaarde aan BCS te voldoen.
10. Annulering van individuele deelnemers die deel uit maken van een groep tot 30 personen.
- Tot 3 werkdagen voor de aanvangsdatum van de boeking kan Contractspartij kosteloos het aantal personen van de boeking wijzigen.
- Bij annulering binnen 3 werkdagen voor de aanvangsdatum van de boeking of in geval van het niet verschijnen van een individuele deelnemer is de Contractspartij gehouden 100% van de reserveringswaarde aan BCS te voldoen.
Aansprakelijkheid
11. Contractspartij is aansprakelijk voor alle schade die door zichzelf of door een aan hem gelieerde (natuurlijke) persoon wordt toegebracht aan BCS. Contractspartij is eveneens aansprakelijk voor alle schade van BCS die het gevolg is van een toerekenbare tekortkoming van Contractspartij onder een Overeenkomst.
12. BCS behoudt zich het recht voor om gecommuniceerde openingsdata van nieuwe locaties te allen tijde te wijzigen in welk geval BCS nimmer aansprakelijk is voor schade van Contractspartij of derden – daaronder begrepen directe en indirecte schade – die hieruit zou kunnen voortvloeien.
Opties en wijzigen boekingen
13. Contractspartij kan vrijblijvend een optie nemen tot twee weken voor de aanvangsdatum van een boeking. Indien BCS gedurende een lopende optie een andere definitieve aanvraag ontvangt, dan zal BCS in contact treden met Contractspartij waarna Contractspartij 48 uur heeft om de optie om te zetten in een definitieve boeking.
14. BCS is gerechtigd om geboekte ruimte(s) te wijzigen al naar gelang de grootte van de groep en de aard van de reservering.
15. Indien (als onderdeel van een boeking) door Contractspartij hotelkamers zijn gereserveerd dan dient Contractspartij uiterlijk 2 weken voor de aanvangsdatum van de boeking de gegevens te verstrekken van de personen die van de hotelkamers gebruik zullen maken.
Betalingsprocedure
16. Facturen van BCS dienen binnen 14 dagen na factuurdatum door Contractspartij te worden voldaan. Indien het verschuldigde bedrag niet binnen 14 dagen op de rekening van BCS is bijgeschreven, dan heeft BCS het recht om rentekosten in rekening te brengen te rekenen vanaf dag 15 na de factuurdatum.
17. Alle kosten worden direct aan de Opdrachtgever doorberekend, tenzij anders met de opdrachtgever overeengekomen. Indien bepaalde kosten aan individuele personen dienen te worden doorberekend, dan berekent BCS administratiekosten van € 25,00 per separate factuur.
Slotbepalingen
18. Voor specifieke aanvragen (die niet vallen onder reeds gemaakte afspraken) verstrekt BCS onverwijld een offerte. De relevante contactgegevens van BCS Reserveringen zijn (via telefoon) 088-4202200 (via e-mail)
19. Op de AV BCS en de Overeenkomst is Nederlands recht van toepassing. Alle geschillen in verband met of uit hoofde van de AV BCS en de Overeenkomst zullen uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Zwolle.
(U kunt deze algemene voorwaarden ook downloaden als PDF )